*munch* *munch* *burp*
hmm? what??? o___O
<!-- --><!-- --><style type="text/css">@import url(http://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/697174003-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2513640710635275152\x26blogName\x3d%E2%9C%BF%E2%97%95%E2%80%BF%E2%97%95zierah+zephyre++%E2%97%95%E2%80%BF%E2%97%95%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zierahzephyre.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zierahzephyre.blogspot.com/\x26vt\x3d-6592064251857958846', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener("load", function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6906650705735714279&amp;targetPostID&amp;blogName=Be+HaPpIE+%21%21&amp;publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&amp;navbarType=BLACK&amp;layoutType=CLASSIC&amp;homepageUrl=http%3A%2F%2Fdesolate-luv.blogspot.com%2F&amp;blogLocale=en&amp;searchRoot=http%3A%2F%2Fdesolate-luv.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe" title="Blogger Navigation and Search"></iframe> <div></div>

Disclaimer

Attention Cookie Eaters

This is my Blog, as you all know. So that means no1 is allowed to copy anything here without my permission. Spamming also is forbidden. Rude / vulgar words in my tagboard will be deleted. And lastly, enjoy your stay here. (:




Navigations



Site Status

Site Opened @ 27/0/2011
Currently viewing: 3 Posts
You are visitor number

Looking for something?


Rewind back

10/23/11
11/09/11
11/18/11
12/07/11
12/08/11
12/09/11
12/13/11
12/23/11

Friday, 18 November 2011
gO tO sch tOday !

okayy peeps .. tadi nad pergi sch ..hah ?? what fOr ?? nad pergi semate-2 na amik duet jea .. *mateduitan
after PMR until yesterday nad memang ta pernah pegi sch .. *sObOred 
pukul 5:30 nad bangun nak pergi sch..around 6:25 nad sampai hostel *semangatgilerkan
kat bilek nad ad khalidah n aisyah jea time tu ..hasanah pulak berulang *yglaentabalik
pergi sch plak nad terjumpa nan kanak-2 riang ..
na tgk ta pic dy ??



haha .. comey kan .. SMILE !
sebenarnye dyorg ad jamuan kelas ..
kelas 3 BIJAKSANA jea lha ..
nad ny menyibuk jea .. *borinksangattimetue
sedap sgt kek dyorg ..
SECRET RECIPE wooo !!!!

 *sedap gilerr !! meleleh air liur nad beb tgok kek nyh ..nyum-2


 *siap label name lgi tu .. :P
mase dyorg jamuan nad ta leyh na join ,.so nad pergi lha open hall ..
ad org berbalas-2 pantun .. *pertandingan
borink gilerr peeps ..
soo nad pon ap lgi take picture lha ..
haha..
tgok pic bwah nyh .. :P

*okea ..thiz boy iz RAHMAT HIDAYAT ..
nampak ta ?? ala ..yang bersandar kat wall tue .. haaa  ! tue lha dy ..
i really-2 admire thiz boy !!  *kegatalanmenjelma
he is so cute !!
arhhh !! i gonna die if i see diz boy !!



see that ..hahaha.. *gambarcurienie


*sory peeps pic nyh terbalik .. hehe .. kalau na tgok terbalikkanlha lappy korang ea #okeasaiaguraujep

HAA ! ny hasanah nan kaka angkat dy k.zarlie. . dyorg kan sweet sangat !
haha ..bile plak aku na take a pic nan kak fitri/kak momoi ?
lambat lagi kott !!
haha ..

okea dear saia daa ta larat na menaip nyh .. bye peeps..love u all ..mmmmuuuuaaaahhhhhh <3


Eaten @ 01:51 | 0 comments