*munch* *munch* *burp*
hmm? what??? o___O
<!-- --><!-- --><style type="text/css">@import url(http://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/697174003-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2513640710635275152\x26blogName\x3d%E2%9C%BF%E2%97%95%E2%80%BF%E2%97%95zierah+zephyre++%E2%97%95%E2%80%BF%E2%97%95%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zierahzephyre.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zierahzephyre.blogspot.com/\x26vt\x3d-6592064251857958846', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener("load", function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6906650705735714279&amp;targetPostID&amp;blogName=Be+HaPpIE+%21%21&amp;publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&amp;navbarType=BLACK&amp;layoutType=CLASSIC&amp;homepageUrl=http%3A%2F%2Fdesolate-luv.blogspot.com%2F&amp;blogLocale=en&amp;searchRoot=http%3A%2F%2Fdesolate-luv.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe" title="Blogger Navigation and Search"></iframe> <div></div>

Disclaimer

Attention Cookie Eaters

This is my Blog, as you all know. So that means no1 is allowed to copy anything here without my permission. Spamming also is forbidden. Rude / vulgar words in my tagboard will be deleted. And lastly, enjoy your stay here. (:




Navigations



Site Status

Site Opened @ 27/0/2011
Currently viewing: 3 Posts
You are visitor number

Looking for something?


Rewind back

10/23/11
11/09/11
11/18/11
12/07/11
12/08/11
12/09/11
12/13/11
12/23/11

Tuesday, 13 December 2011
ape nak jadi ???

 ◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕


hOlla readers  
saya tak tahu ape nak jadi dengan orang zaman sekarang nyh .. sedeyh lha tengOk sOrang gurlz nyh kutuk-2 ISLAM , ALLAH S.W.T , NABI MUHAMMAD S.A.W ,  bukan tue jea .. gurlz tue pun banyak kutuk MALAYSIA .. erm .. gurlz ny name TENGKU SOPHIA .. tak tahu lha name betOl Or fake kan ..
but her twitter name TENGKU SOPHIA .. her dad ISLAM and  HAJI blablabla (dOn't knOw his name )
her mOther ??? CHRISTIAN and terlalu membanggekan  JESUS .. ade ke patut dy cakap ALLAH S.W.T  hanya tidOr je ,, NABI MUHAMMAD pulak memperkOsa AISYAH yang baru berusia 14 y/O..  


ASTAGHFIRULLAHALAZIM ..


gurlz ny cakap NABI MUHAMMAD merOmpak harte SITI KHADIJAH ,, dy pOn cakap penyakit HIV/AIDS di bawa Oleh NABI-2 kita ..cOz NABI-2 kita bOleyh kahwin sampai 1000.. sungguh jahil perempuan ny ..dy selalu cakap ISLAM menyuruh hambanye membunuh ,, JIHAD lha pade dy yg jahil..tapi pade kite jihad hanye apabila kite berperang untuk menyelamatkan maruah ISLAM.. dy cakap ISLAM agama yang sesat ,, (bOdOh tOl perempuan ny
dy selalu eja name NABI MUHAMMAD --->MUHAMMAD SAWF<--- F is fOr fuck yOu knOw ..
SITI KHADIJAH --->SITI KHADAJJAL<--- (eh sial kau lha dajal)


MALAYSIA pulak dy cakap selalu mencuri budaya indOn ,, ( eh bOdOh budaya kami yg kau amik )
dy cakap artis Malaysia tiru artis indOn *wadefak lha kau shiall
kOnOn JESUS buad tsunami cOz ramai Orang ISLAM at that place .. *kOya lha perempuan nyh 


PESANAN UNTUK TENGKU SOPHIA


*kau selalu cakap ALLAH S.W.T tidur kan ,, JESUS kau yang sial tuh hidup kea ?? sekali aku hentuk gune hammer berkecai JESUS kau lha bodoh .,. JESUS kau tuh batu !!! paham tak ??? B..A.T.U =BATU !!!


*kau cakap air zam zam kencing para NABI kan .. tahan dari kau minum air kencing SYAITAN .. ouh ,, patut lha kau minum air kencing setan ,,coz same jea perangai kau nan setan ,, !!!
at least kalau kami minum air kencing NABI pon ..itu air kencing suci ,, tak ade dose  !!!


*kau cakap ISLAM agama yang sesat coz suruh umat membunuh ,, fahaman kau yg salah ,, ISLAM tak suruh umatnye membunuh ,, ISLAM menyuruh hambenye berjuang untuk  ISLAM agama yang suci ,, bukan macam  JESUS , Menyembah patung yang kaku !!! memang sesat lha agama kau ..


*kau kutuk-2 MALAYSIA .. cakap macam-2 tentang kami kan ,, eh puak kau ramai kat sini ,, sedar sikit ..law tak sebab MALAYSIA puak-2 kau hidop merempat makan pasir !! entah-2 kau pon merempat tepi jalan jadi bojsia murahan ,, !!! kalau ALLAH turun bala kat kau baru kau tahu ALLAH S.W.T lagi berkuase kalau nak dibandingkan JESUS kau tuh !!!


*aku mintak ALLAH S.WT laknat kau macam setan yang direjam .. baru kau tahu kekuasaan ALLAH S.W.T ... kau jangan pernah nak mencabar ALLAH lha ,, nak banding ALLAH dengan JESUS kau tue ,,
huh .. macam langit ngan bumi lha bodoh ..


*kau selalu cakap ALLAH S.W.T babi , lancau , sial ,puki , ETC .. (tak sangguo nak tulis)
eh JESUS  kau lagi sial , gampang , babi , sial , lancau ,puki , bangang n segale lha ...
aku harap ALLAH balas perbuatan kau .. biar muke kau jadi cam dajal un tak pe ..


YA ALLAH YA TUHANKU ,,KAU AMPUNKAN LHA DOSA HAMBAMU INI .. SESUNGGUHNYE KIAMAT SUDAH SEMAKIN DEKAT ,, KAU TUNJUKKAN LHA TENGKU SOPHIA JALAN KEBENARAN MU YA ALLAH ..AMIN,AMIN,AMIN,YA RABBAL AL-AMIN ,, 




  ◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕◕‿◕

Eaten @ 01:11 | 0 comments